سفارش تبلیغ
صبا ویژن

لمینت دندان چیست و چه کسانی نباید انجام دهند

ایا خمیر اسنپ اسمایل یا لمینت متحرک خراب میشود

    نظر

لمینت متحرک دندان رابود  برای آن دسته  اشخاصی که شرایط مناسب مالی ندارد یا کلا دوست ندارند دندان آنها تراش بخورد یا فقط دوست دارند موقت دندان آنها زیبا شود این محصول به دردشان خواهد خورد چون با هزینه کمی میتوانید زیبایی خاصی به دندان خود بدهید البته میخواهی در این مقاله بیشتر در مورد این نوع زیبایی توضیح دیهم مخصوصا نمونه فیک و خانگی ان که امروز رواج پیدا کرده چون برخی از خریداران اصلا اطلاعات دقیقی از این محصول ندارند و بسیار هتسند که فیلم های دندانپزشکی را با لمینت فیک اشتباه میگیرند چون لمینت خانگی کمی کیفیت پایین تری نسبت به نمونه اورجینال دارد البته نمونه اورجینال فقط در مطب ساخته میشود و به این نکته توجه نمایید.


 

ایا خمیر اسنپ اسمایل خراب میشود

 

 

ایا خمیر اسنپ اسمایل خراب میشود :

 

بله این محصولات بعد قالی گیری و ساخت عمری یک ساله دارند که بیشتر از این نباید از آن توقع داشت دقت کنید این مورد برای همه لمینت ها با هر قیمتی که تهیه میکنید صدق میکنید  یعنی همه مارک ها و قیمت ها عمرشان همین مقدار است چون جنس خمیر سیلکون است و وقتی دندان استفاده شود به مرمر کمی تغیر رنگ خواهد داد که بعد یک سال میتوانید دبواره محصول جدید را جایگزین نمایید و استفاده کنید دقت نمایید نباید غذایی رنگی استفاده شود چون عمر خمیر کاهش خواهد پیدا کرد و شاید حتی به یک سال هم نرسد که خمیر بلا استفاده شود.

 

 

ایا اسنپ اسمایل همان دندان مصنوعی است

 

 

ایا اسنپ اسمایل همان دندان مصنوعی است :

 

خیر اصلا لمینت متحرک را نباید با دندان مصنوعی مقایسه کرد. هر دو روش متحرک هستند، اما روش استفاده متفاوت است، دندان های مصنوعی در لثه قرار می گیرند و به جای زیبایی، درمانی هستند! اما Snap-on-Smile به دندان های اصلی دندان های پر شده یا پوشیده شده یا ناهنجاری ها متصل می شود و فقط جنبه زیبایی دارد نه جنبه درمانیپلاک های کامپوزیت سیار بسیار سبک و راحت هستند و شکلی شبیه به دندان های طبیعی دارند و مواد آن از پلیمرهای غیر سمی ساخته شده است که واکنش های آلرژیک ایجاد نمی کند اما دندان مصنوعی هم به عنوان زیبایی و هم برای غذا خوردن است و برای انهایی که دندان ندارند مناسب است اما برای روکش موقت دندان باید دندان داشته باشید چون باید این کارو روی دندان شما قرار داده شود پس برای انهایی که دندان زیادی ندارند مناسب نیست.

 

ایا میشود بدون تمرین با لمینت متحرک برم بیرون یا خیر


 

ایا میشود بدون تمرین با لمینت متحرک برم بیرون یا خیر :

 

مورد داشتیم که خریداران پیام گیذارنند که لمینت را برای فردا میخواهم چون  به یک مراسم عروسی دعوت هستم که به این عزیزان تاکید میکنیم اصلا این کار را انجام ندهید چون حتی قالب گیری را هم درست انجام بدهید باید چند روزی در خانه تمیر کنید و صحبت نمایید تا امادگی لازم برای بیرون رفتن را به دست اورید چون قرار است کامپوزیت اسنپ اسمایل جزی از بدن شما شود و بدون شک وقتی برای بار اول از ان استفاده میکند هنوز با نحوه استفاده ان شنا نشده اید پس حتما در خانه امتحان شود و راضی بودید برای بیرون از خانه استفاده کنید.  

 

 

لمینت دندان را نمیتونم قالب گیری کنم

 

 

من لمینت دندان خریدم ولی نمیتونم قالب گیری کنم :

این موضوع بسیار پیش آمده که افرادی که اسنپ اسمایل سو اسمایل ترو اسمایل تهیه میکنند نمیتوانند قالب گیری را انجام دهند حتی مورد داشتیم که خریدار تصور میکنند قالب سفید رنگ که برای قالب گرفتن است همان دندان طبیعی است و با این تصویر این محصول را خریداری میکند که این یک دندان اماده است اما وقتی به دستش میرسد شاهد خمیر و یک عدد قالب است که حتی قالب گیری را هم بلد نیست بدون شک این افراد از خرید خود راضی نخواهند بود حتی تصویر میکنند که کلاهبرداری رخ داده است که این عزیزان باید فیلم های اموزشی را مشاهده کنند و بعد اقدام به قالب گیری و ساخت لمینت کنند که باز هم شاید افرادی نتوانند به درستی این کار را انجام بدهد برای همین است برخی خریداران قید محصول را میزنند چون حوصله انجام مارحل قالبگیری را ندارند.

 

 

لمینت دندان چیست و چه کسانی نباید انجام دهند :

 

لمینت متحرک یک روکش متحرک است یعنی همانند کلاه گیس برای این که روی سر شما قرار بگیرید روی دندان شما قرار میگرید و نافرمی و تیرگی ها یا جای خالی دندان را پر میکند که برای انهایی که تعداد بالای دندان خالی دارند یا بیماری های دندان دارند مناسب نیست

 

 

 

 

اسنپ اسمایل

 

 

جمع بندی :

اسنپ اسمایل در واقع مشکلات دندانی را اصلاح نمی کند. بلکه لبخند شما را موقتا زیبا و جذاب می کند. این محصول یک راه منحصر به فرد و موقت برای اینکه لبخندتان را در یک چشم به هم زدن بالیوود کنید یکی از روش‌های موقتی برای اصلاح شکل دندان‌ها، روشی است به نام “snap on smile”. در واقع اسنپ ها صفحات متحرکی هستند که پس از فرم دادن به دندان ها ساخته می شوند و روی دندان قرار می گیرند و در نتیجه زشتی ها، بدشکلی ها و حتی از دست دادن دندان ها را از بین می برند. پوششهمانطور که قبلا توضیح داده شد، محصولات اسنپ پلاک های متحرکی هستند که هم اندازه دندان ها هستند و برای اصلاح ظاهر دندان ها استفاده می شوند. استفاده از اسنپ برای همیشه هوشمندانه نیست، اسنپ به دلیل قابل حمل بودن یک روش موقتی است و برای کسانی ساخته شده است که زمان و پول لازم برای ترمیم دائمی دندان های خود را ندارند و می خواهند لبخند خود را برگردانند. آن را به بهترین شکل ممکن در کمترین زمان برطرف کنید.